سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر ملی دیبا

چادر ملی

چادر ملی ایرانی یکی از اولین مدل های چادر مدل دار است . این مدل چادر بسیار ساده است و دارای آستین بلند میباشد و دارای قواره کمتری نسبت به مدل دانشجویی میباشد و اندامی است. بهتر است خانم های قد بلند و لاغر اندام از این مدل استفاده کنند. جلوی چادر زیپ مخفی دارد.

پارچه حریرالاسود هم بسیار کاربردی و بشور بپوش میباشد و پارچه بسیار جنگنده ای است و طول عمر بسیار بالایی دارد. پارچه حریرالاسود پرز نمیگیرد و چروک نمیشود و برای استفاده دم دستی و روزانه بسیار پارچه مناسبی است.

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند.

اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه  گشادی مناسب را دارد.

این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏

بهترین قیمت چادر مدل ملی (چادر ملی گیپور دار و بدون گیپور ) بچه گانه و دخترانه

چادر ساده ایرانی را فرض کنید که کمی به شکل مانتو درآمده باشد و با آستین و کلاهی روی سر تبدیل شده باشد. آستین‌های بیرون آمده از این نوع چادر، باعث می‌شود که خانم‌ها بتوانند خیلی راحت‌تر از چادر ساده بتوانند به کارهای خود برسند و یا در خیابان رفت و آمد یا خرید کنند. آستین چادر ملی به شکل‌های متنوعی مثل کلوش یا راسته دوخته می‌شود و بعضی افراد هم برای زیباتر شدن چادر، آن را با حریر یا نواری طراحی می‌کنند و یا به روی آستین‌های آن منجوق‌دوزی می‌کنند.